S-Works Tarmac SL8 – Shimano Dura-Ace Di2
5 460 000 Ft
Leírás
Semmi sem gyorsabb, mint a Tarmac SL8 – köszönhetően a korábban lehetetlennek tartott aerodinamika, kis tömeg és menetkomfort kombinációjának. Nyolc generáció és több mint húsz év fejlesztés után ez nemcsak a leggyorsabb Tarmac, hanem a világ leggyorsabb versenykerékpárja. Készen állnak a lábaid?
SEBESSÉG MINDENEK FELETT
Az aerodinamika vagy kis tömeg önmagában nem nyer versenyeket – a sebesség számít. Ehhez kompromisszummentes kombináció szükséges: aerodinamika, kis tömeg, merevség és rugalmasság. A Ride Science csapat valós versenyszimulációkkal bizonyította:
-
16,6 másodperccel gyorsabb 40 km-en
-
128 másodperccel gyorsabb a Milan–San Remón
-
20 másodperccel gyorsabb a legendás Tourmalet emelkedőn
AERODINAMIKA MINDENHOL
-
Az aero ott számít, ahol számít: az élen, nem csak ott, ahol jól mutat.
-
A Tarmac új „Speed Sniffer” orrkúpja élesebb fejcső-profilokat tesz lehetővé – kisebb légellenállással.
-
Az új UCI szabályok lehetővé tették a legkeskenyebb, legáramvonalasabb nyeregcső megalkotását – így az áramló levegő tisztábban távozik a lábak körül.
MINIMÁLIS TÖMEG, MAXIMÁLIS AERO
-
A Tarmac SL8 az Aethos tanulságait alkalmazza, hogy teljes aero konfiguráció mellett is elérje a UCI által megengedett legkisebb tömeget.
-
A váz tömege: mindössze 685 g – 15%-kal könnyebb, mint a SL7 és könnyebb bárminél a World Tour mezőnyében.*
-
*Kivéve persze Kasper Asgreen 585 g-os Aethos keretét egy Tour-szakaszon.
MINT A MENNYORSZÁG – GYORSABB, MINT A POKOL
-
33%-kal jobb merevség–tömeg arány a SL7-hez képest
-
Még precízebb kormányzás, agresszív reakciók, kiváló irányíthatóság
-
6%-kal nagyobb rugalmasság nyeregben – sima futás, még durva útfelületeken is
-
Rider-First Engineering™: minden méretben azonos vezetési élmény
-
32 mm-es gumi kompatibilitás, az SL7 geometriájával megegyezően
NEMEKEN TÚL
A két férfi bringás között nagyobb lehet a különbség, mint férfi és nő között. A nem nem elegendő adat a személyre szabáshoz – a Tarmac SL8 mindenkié. Nincs női és férfi verzió – csak teljesítmény.
Csúcskategóriás felszereltség
A világ leggyorsabb vázához kizárólag a legjobb alkatrészeket választottuk:
-
Shimano Dura-Ace Di2 9200 szett kétoldali wattmérővel
-
Roval Rapide CLX II Tubeless kerékszett
-
Roval Rapide integrált cockpit, hogy még az élen is a leggyorsabb maradhass
Műszaki adatok
Vázszett
-
Váz: S-Works Tarmac SL8, FACT 12r karbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel optimalizált, belső kábelvezetés, menetes középrész, 12×142 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék
-
Villa: S-Works FACT 12r karbon, 12×100 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék
Fékek
-
Első fék: Shimano Dura-Ace R9270 hidraulikus tárcsafék, 160 mm
-
Hátsó fék: Shimano Dura-Ace R9270 hidraulikus tárcsafék, 140 mm
Hajtás
-
Hajtómű: Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12 sebességes, 4iiii Precision Pro kétoldalas wattmérővel
-
Lánckerék: 52/36T
-
Első váltó: Shimano Dura-Ace R9250, forrasztott felfogatás
-
Hátsó váltó: Shimano Dura-Ace R9250, 12 sebességes
-
Váltókar: Shimano Dura-Ace R9270
-
Kazetta: Shimano Dura-Ace, 12 sebességes, 11-30T
-
Lánc: Shimano Dura-Ace, 12 sebességes
-
Középrész: Shimano Dura-Ace BB-R9100
Kerekek és gumik
-
Első kerék: Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21 mm belső szélesség, 51 mm mélység, 18 küllő, Roval AFD agy, DT Swiss Aerolite küllők
-
Hátsó kerék: Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21 mm belső szélesség, 60 mm mélység, 24 küllő, Roval AFD agy, DT Swiss Aerolite küllők
-
Első/hátsó gumi: S-Works Turbo RapidAir 2BR, 700×26 mm
-
Belső gumik: Turbo Ultralight, Presta szelep – 60 mm elöl, 80 mm hátul
Kormányalkatrészek
-
Kormány/stucni: Roval Rapide Cockpit – integrált karbon egység
-
Nyereg: Body Geometry S-Works Power, karbon sín, karbon alap
-
Nyeregcső: S-Works Tarmac SL8 FACT karbon, 15 mm offset
-
Nyeregcső bilincs: Tarmac integrált ék
-
Kormányszalag: Supacaz Super Sticky Kush
Tömeg
-
Méret: 56 cm
-
Tömeg: 6,62 kg (14 font, 9,5 uncia)
Geometria
Tulajdonság | 44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Hajtókar hossz (mm) | 165 | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Kormány szélesség (mm) | 380 | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Stucni hossz (mm) | 75 | 75 | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 |
Nyereg szélesség (mm) | 155 | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Nyeregcső hossz (mm) | 300 | 300 | 300 | 380 | 380 | 380 | 380 |
Stack a stucniig (mm) | 509 | 522 | 535 | 552 | 573 | 599 | 620 |
Reach a stucniig (mm) | 363 | 372 | 377 | 381 | 393 | 400 | 406 |
Váz stack (mm) | 501 | 514 | 527 | 544 | 565 | 591 | 612 |
Váz reach (mm) | 366 | 375 | 380 | 384 | 395 | 402 | 408 |
Fejcső hossz (mm) | 99 | 109 | 120 | 137 | 157 | 184 | 204 |
Fejcsőszög (°) | 70.5 | 71.75 | 72.5 | 73 | 73.5 | 73.5 | 74 |
Középcsapágy magasság (mm) | 266 | 266 | 266 | 268 | 268 | 268 | 268 |
Középcsapágy esés (mm) | 74 | 74 | 74 | 72 | 72 | 72 | 72 |
Utánfutás (mm) | 71 | 63 | 58 | 58 | 55 | 55 | 52 |
Villa hossza (mm) | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |
Villa offset (mm) | 47 | 47 | 47 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Első középpont (mm) | 572 | 574 | 577 | 579 | 592 | 606 | 613 |
Láncvilla hossz (mm) | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Tengelytáv (mm) | 970 | 973 | 975 | 978 | 991 | 1006 | 1013 |
Felsőcső (vízszintes, mm) | 496 | 509 | 531 | 541 | 563 | 577 | 595 |
Átlépési magasság (mm) | 723 | 735 | 746 | 768 | 786 | 808 | 834 |
Ülőcső hossz (mm) | 433 | 445 | 456 | 473 | 494 | 515 | 545 |
Ülőcső szög (°) | 75.5 | 75.5 | 74 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73 |
S-Works Tarmac SL8 – Shimano Dura-Ace Di2
5 460 000 Ft