S-Works Tarmac SL8 – Shimano Dura-Ace Di2

5 460 000 Ft

Leírás

Semmi sem gyorsabb, mint a Tarmac SL8 – köszönhetően a korábban lehetetlennek tartott aerodinamika, kis tömeg és menetkomfort kombinációjának. Nyolc generáció és több mint húsz év fejlesztés után ez nemcsak a leggyorsabb Tarmac, hanem a világ leggyorsabb versenykerékpárja. Készen állnak a lábaid?


SEBESSÉG MINDENEK FELETT

Az aerodinamika vagy kis tömeg önmagában nem nyer versenyeket – a sebesség számít. Ehhez kompromisszummentes kombináció szükséges: aerodinamika, kis tömeg, merevség és rugalmasság. A Ride Science csapat valós versenyszimulációkkal bizonyította:

  • 16,6 másodperccel gyorsabb 40 km-en

  • 128 másodperccel gyorsabb a Milan–San Remón

  • 20 másodperccel gyorsabb a legendás Tourmalet emelkedőn


AERODINAMIKA MINDENHOL

  • Az aero ott számít, ahol számít: az élen, nem csak ott, ahol jól mutat.

  • A Tarmac új „Speed Sniffer” orrkúpja élesebb fejcső-profilokat tesz lehetővé – kisebb légellenállással.

  • Az új UCI szabályok lehetővé tették a legkeskenyebb, legáramvonalasabb nyeregcső megalkotását – így az áramló levegő tisztábban távozik a lábak körül.


MINIMÁLIS TÖMEG, MAXIMÁLIS AERO

  • A Tarmac SL8 az Aethos tanulságait alkalmazza, hogy teljes aero konfiguráció mellett is elérje a UCI által megengedett legkisebb tömeget.

  • A váz tömege: mindössze 685 g15%-kal könnyebb, mint a SL7 és könnyebb bárminél a World Tour mezőnyében.*

  • *Kivéve persze Kasper Asgreen 585 g-os Aethos keretét egy Tour-szakaszon.


MINT A MENNYORSZÁG – GYORSABB, MINT A POKOL

  • 33%-kal jobb merevség–tömeg arány a SL7-hez képest

  • Még precízebb kormányzás, agresszív reakciók, kiváló irányíthatóság

  • 6%-kal nagyobb rugalmasság nyeregben – sima futás, még durva útfelületeken is

  • Rider-First Engineering™: minden méretben azonos vezetési élmény

  • 32 mm-es gumi kompatibilitás, az SL7 geometriájával megegyezően


NEMEKEN TÚL

A két férfi bringás között nagyobb lehet a különbség, mint férfi és nő között. A nem nem elegendő adat a személyre szabáshoz – a Tarmac SL8 mindenkié. Nincs női és férfi verzió – csak teljesítmény.


Csúcskategóriás felszereltség

A világ leggyorsabb vázához kizárólag a legjobb alkatrészeket választottuk:

  • Shimano Dura-Ace Di2 9200 szett kétoldali wattmérővel

  • Roval Rapide CLX II Tubeless kerékszett

  • Roval Rapide integrált cockpit, hogy még az élen is a leggyorsabb maradhass

Vázszett

  • Váz: S-Works Tarmac SL8, FACT 12r karbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel optimalizált, belső kábelvezetés, menetes középrész, 12×142 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék

  • Villa: S-Works FACT 12r karbon, 12×100 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék

Fékek

  • Első fék: Shimano Dura-Ace R9270 hidraulikus tárcsafék, 160 mm

  • Hátsó fék: Shimano Dura-Ace R9270 hidraulikus tárcsafék, 140 mm

Hajtás

  • Hajtómű: Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12 sebességes, 4iiii Precision Pro kétoldalas wattmérővel

  • Lánckerék: 52/36T

  • Első váltó: Shimano Dura-Ace R9250, forrasztott felfogatás

  • Hátsó váltó: Shimano Dura-Ace R9250, 12 sebességes

  • Váltókar: Shimano Dura-Ace R9270

  • Kazetta: Shimano Dura-Ace, 12 sebességes, 11-30T

  • Lánc: Shimano Dura-Ace, 12 sebességes

  • Középrész: Shimano Dura-Ace BB-R9100

Kerekek és gumik

  • Első kerék: Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21 mm belső szélesség, 51 mm mélység, 18 küllő, Roval AFD agy, DT Swiss Aerolite küllők

  • Hátsó kerék: Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21 mm belső szélesség, 60 mm mélység, 24 küllő, Roval AFD agy, DT Swiss Aerolite küllők

  • Első/hátsó gumi: S-Works Turbo RapidAir 2BR, 700×26 mm

  • Belső gumik: Turbo Ultralight, Presta szelep – 60 mm elöl, 80 mm hátul

Kormányalkatrészek

  • Kormány/stucni: Roval Rapide Cockpit – integrált karbon egység

  • Nyereg: Body Geometry S-Works Power, karbon sín, karbon alap

  • Nyeregcső: S-Works Tarmac SL8 FACT karbon, 15 mm offset

  • Nyeregcső bilincs: Tarmac integrált ék

  • Kormányszalag: Supacaz Super Sticky Kush

Tömeg

  • Méret: 56 cm

  • Tömeg: 6,62 kg (14 font, 9,5 uncia)


Geometria

Tulajdonság 44 49 52 54 56 58 61
Hajtókar hossz (mm) 165 165 170 172.5 172.5 175 175
Kormány szélesség (mm) 380 380 400 420 420 440 440
Stucni hossz (mm) 75 75 90 100 100 110 110
Nyereg szélesség (mm) 155 155 155 143 143 143 143
Nyeregcső hossz (mm) 300 300 300 380 380 380 380
Stack a stucniig (mm) 509 522 535 552 573 599 620
Reach a stucniig (mm) 363 372 377 381 393 400 406
Váz stack (mm) 501 514 527 544 565 591 612
Váz reach (mm) 366 375 380 384 395 402 408
Fejcső hossz (mm) 99 109 120 137 157 184 204
Fejcsőszög (°) 70.5 71.75 72.5 73 73.5 73.5 74
Középcsapágy magasság (mm) 266 266 266 268 268 268 268
Középcsapágy esés (mm) 74 74 74 72 72 72 72
Utánfutás (mm) 71 63 58 58 55 55 52
Villa hossza (mm) 370 370 370 370 370 370 370
Villa offset (mm) 47 47 47 44 44 44 44
Első középpont (mm) 572 574 577 579 592 606 613
Láncvilla hossz (mm) 410 410 410 410 410 410 410
Tengelytáv (mm) 970 973 975 978 991 1006 1013
Felsőcső (vízszintes, mm) 496 509 531 541 563 577 595
Átlépési magasság (mm) 723 735 746 768 786 808 834
Ülőcső hossz (mm) 433 445 456 473 494 515 545
Ülőcső szög (°) 75.5 75.5 74 74 73.5 73.5 73

S-Works Tarmac SL8 – Shimano Dura-Ace Di2

5 460 000 Ft

Keresés