Tarmac SL8 Pro – Ultegra Di2

3 510 000 Ft

Leírás

Nincs gyorsabb a Tarmac SL8-nál, köszönhetően annak a korábban lehetetlennek hitt kombinációnak, amely az aerodinamikát, a kis tömeget és a kivételes menettulajdonságokat ötvözi. Nyolc generáción és több mint két évtizednyi fejlesztésen túl a Tarmac SL8 nemcsak a leggyorsabb Tarmac, hanem a világ leggyorsabb versenykerékpárja. Készen állsz rá?

Aerodinamika vagy kis súly önmagában nem nyer versenyt – a sebesség számít. A Ride Science csapat valós adatokon alapuló versenyszimulációi szerint a Tarmac SL8 a világ leggyorsabb versenygépe a fontos útvonalakon: 40 km-en 16,6 másodperccel, a Milan–San Remón 128 másodperccel, a Tourmalet hágón pedig 20 másodperccel gyorsabb.

AERODINAMIKA MINDENBEN: Az aerodinamikát ott alkalmazták, ahol valóban számít – az élvonalban. Az új „Speed Sniffer” orrkúp és a hátrébb helyezett kormánycső révén a fejcső éle élesebb lehet, ami jelentősen csökkenti a légellenállást. A legszűkebb, legáramvonalasabb nyeregcsövet alkalmazták, így a lábak körül kavarodó levegő is tisztábban távozik.

MINIMÁLIS SÚLY, MAXIMÁLIS AERODINAMIKA: A Tarmac SL8 a 685 grammos vázával 15%-kal könnyebb, mint a SL7, és könnyebb, mint bármi más a World Tour mezőnyében*. A váz terheléseloszlása annyira hatékony, hogy nincs szükség extra merevítő karbonrétegekre.
(*Kivéve, ha beleszámítjuk Kasper Asgreen 585 g-os Aethos vázát a Touron.)

LENDÜLETES, MINT A POKOLBAN – KÉNYELMES, MINT A MENNYORSZÁG: A váz merevség/tömeg aránya 33%-kal javult az SL7-hez képest, a Tarmac SL8 kezelhetősége, gyors reakciója és geometriája pedig világbajnok szintre emelkedett. Nyeregben 6%-kal nagyobb komfortot nyújt, és 32 mm-es gumitérfogata megegyezik az SL7-ével – a kényelem és sokoldalúság jegyében.

TÚL A NEMEKEN: A két férfi kerékpáros közti különbség nagyobb lehet, mint egy férfi és egy nő között. Ezért a Tarmac SL8 mindenki számára a lehető legjobb teljesítményt nyújtja – nemtől függetlenül.

A Tarmac SL8 Pro felszereltsége: Shimano Ultegra Di2 8100 széria teljes szett, wattmérő, Roval Rapide CL II tubeless-ready karbon kerékszett, Roval Rapide kormány és SL7 stucni – versenyre készen, már a dobozból kivéve.

Felszereltség

Váz:
Tarmac SL8 FACT 10r karbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel Engineered, rejtett kábelvezetés, menetes középcsapágy, 12×142 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék

Villa:
FACT 10r karbon, 12×100 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék

Fékek:
Első fék: Shimano Ultegra Di2 R8170, hidraulikus tárcsafék, 160 mm-es rotor
Hátsó fék: Shimano Ultegra Di2 R8170, hidraulikus tárcsafék, 140 mm-es rotor

Hajtáslánc:
Hajtókar: Shimano Ultegra R8100, wattmérővel
Lánctányérok: 52/36T
Első váltó: Shimano Ultegra Di2 R8150, direkt rögzítésű
Hátsó váltó: Shimano Ultegra Di2 R8150, 12 sebességes
Váltókarok: Shimano Ultegra Di2 R8170, hidraulikus tárcsafék
Kazetta: Shimano Ultegra, 12 sebességes, 11-30T
Lánc: Shimano Ultegra, 12 sebességes
Középcsapágy: Shimano menetes BSA

Kerekek és gumik:
Első kerék: Roval Rapide CL II, 21 mm belső szélességű karbon felni, tubeless kompatibilis, Win Tunnel fejlesztés, DT for Roval 350 agy, DT Swiss Revolution küllők, 51 mm-es profil
Hátsó kerék: Roval Rapide CL II, mint fent, 60 mm-es profil
Első gumi: S-Works Turbo, 2BR, 700×26 mm
Hátsó gumi: S-Works Turbo, 2BR, 700×26 mm
Belső gumik: Turbo Ultralight, Presta szelep, 60 mm elöl, 80 mm hátul

Kormány és nyereg:
Kormány: Roval Rapide karbon kormány
Stucni: Tarmac integrált stucni, 6 fokos dőlésszög
Kormányszalag: Supacaz Super Sticky Kush
Nyeregcső: S-Works Tarmac SL8 karbon, FACT Carbon, 15 mm-es offset
Nyereg: Body Geometry Power Pro, üreges titán sínekkel
Nyeregcső bilincs: Tarmac integrált ék típusú bilincs

Tömeg:
Méret: 56 cm
Súly: 7,16 kg (15 font, 12.6 uncia)

Geometria

Tulajdonság 44 49 52 54 56 58 61
Hajtókarhossz 165 165 170 172.5 172.5 175 175
Kormány szélesség 380 380 400 420 420 440 440
Stucni hossz 70 80 90 100 100 110 110
Nyereg szélesség 155 155 155 143 143 143 143
Nyeregcső hossz 300 300 300 380 380 380 380
Stack (vázmagasság) 501 514 527 544 565 591 612
Reach (vázhossz) 366 375 380 384 395 402 408
Fejcső hossz 99 109 120 137 157 184 204
Fejcső szög 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Középcsapágy magasság 266 266 266 268 268 268 268
Középcsapágy esés 74 74 74 72 72 72 72
Utánfutás (trail) 71 63 58 58 55 55 52
Villa hossz (teljes) 370 370 370 370 370 370 370
Villa előrenyúlás 47 47 47 44 44 44 44
Első középpont (front center) 572 574 577 579 592 606 613
Láncvilla hossz 410 410 410 410 410 410 410
Tengelytáv 970 973 975 978 991 1006 1013
Vízszintes felsőcső hossz 496 509 531 541 563 577 595
Átlépési magasság 723 735 746 768 786 808 834
Nyeregcső hossz 433 445 456 473 494 515 545
Nyeregcső szög 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Tarmac SL8 Pro – Ultegra Di2

3 510 000 Ft

Keresés