Tarmac SL8 Pro – Ultegra Di2
3 510 000 Ft
Leírás
Nincs gyorsabb a Tarmac SL8-nál, köszönhetően annak a korábban lehetetlennek hitt kombinációnak, amely az aerodinamikát, a kis tömeget és a kivételes menettulajdonságokat ötvözi. Nyolc generáción és több mint két évtizednyi fejlesztésen túl a Tarmac SL8 nemcsak a leggyorsabb Tarmac, hanem a világ leggyorsabb versenykerékpárja. Készen állsz rá?
Aerodinamika vagy kis súly önmagában nem nyer versenyt – a sebesség számít. A Ride Science csapat valós adatokon alapuló versenyszimulációi szerint a Tarmac SL8 a világ leggyorsabb versenygépe a fontos útvonalakon: 40 km-en 16,6 másodperccel, a Milan–San Remón 128 másodperccel, a Tourmalet hágón pedig 20 másodperccel gyorsabb.
AERODINAMIKA MINDENBEN: Az aerodinamikát ott alkalmazták, ahol valóban számít – az élvonalban. Az új „Speed Sniffer” orrkúp és a hátrébb helyezett kormánycső révén a fejcső éle élesebb lehet, ami jelentősen csökkenti a légellenállást. A legszűkebb, legáramvonalasabb nyeregcsövet alkalmazták, így a lábak körül kavarodó levegő is tisztábban távozik.
MINIMÁLIS SÚLY, MAXIMÁLIS AERODINAMIKA: A Tarmac SL8 a 685 grammos vázával 15%-kal könnyebb, mint a SL7, és könnyebb, mint bármi más a World Tour mezőnyében*. A váz terheléseloszlása annyira hatékony, hogy nincs szükség extra merevítő karbonrétegekre.
(*Kivéve, ha beleszámítjuk Kasper Asgreen 585 g-os Aethos vázát a Touron.)
LENDÜLETES, MINT A POKOLBAN – KÉNYELMES, MINT A MENNYORSZÁG: A váz merevség/tömeg aránya 33%-kal javult az SL7-hez képest, a Tarmac SL8 kezelhetősége, gyors reakciója és geometriája pedig világbajnok szintre emelkedett. Nyeregben 6%-kal nagyobb komfortot nyújt, és 32 mm-es gumitérfogata megegyezik az SL7-ével – a kényelem és sokoldalúság jegyében.
TÚL A NEMEKEN: A két férfi kerékpáros közti különbség nagyobb lehet, mint egy férfi és egy nő között. Ezért a Tarmac SL8 mindenki számára a lehető legjobb teljesítményt nyújtja – nemtől függetlenül.
A Tarmac SL8 Pro felszereltsége: Shimano Ultegra Di2 8100 széria teljes szett, wattmérő, Roval Rapide CL II tubeless-ready karbon kerékszett, Roval Rapide kormány és SL7 stucni – versenyre készen, már a dobozból kivéve.
Műszaki adatok
Felszereltség
Váz:
Tarmac SL8 FACT 10r karbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel Engineered, rejtett kábelvezetés, menetes középcsapágy, 12×142 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék
Villa:
FACT 10r karbon, 12×100 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék
Fékek:
Első fék: Shimano Ultegra Di2 R8170, hidraulikus tárcsafék, 160 mm-es rotor
Hátsó fék: Shimano Ultegra Di2 R8170, hidraulikus tárcsafék, 140 mm-es rotor
Hajtáslánc:
Hajtókar: Shimano Ultegra R8100, wattmérővel
Lánctányérok: 52/36T
Első váltó: Shimano Ultegra Di2 R8150, direkt rögzítésű
Hátsó váltó: Shimano Ultegra Di2 R8150, 12 sebességes
Váltókarok: Shimano Ultegra Di2 R8170, hidraulikus tárcsafék
Kazetta: Shimano Ultegra, 12 sebességes, 11-30T
Lánc: Shimano Ultegra, 12 sebességes
Középcsapágy: Shimano menetes BSA
Kerekek és gumik:
Első kerék: Roval Rapide CL II, 21 mm belső szélességű karbon felni, tubeless kompatibilis, Win Tunnel fejlesztés, DT for Roval 350 agy, DT Swiss Revolution küllők, 51 mm-es profil
Hátsó kerék: Roval Rapide CL II, mint fent, 60 mm-es profil
Első gumi: S-Works Turbo, 2BR, 700×26 mm
Hátsó gumi: S-Works Turbo, 2BR, 700×26 mm
Belső gumik: Turbo Ultralight, Presta szelep, 60 mm elöl, 80 mm hátul
Kormány és nyereg:
Kormány: Roval Rapide karbon kormány
Stucni: Tarmac integrált stucni, 6 fokos dőlésszög
Kormányszalag: Supacaz Super Sticky Kush
Nyeregcső: S-Works Tarmac SL8 karbon, FACT Carbon, 15 mm-es offset
Nyereg: Body Geometry Power Pro, üreges titán sínekkel
Nyeregcső bilincs: Tarmac integrált ék típusú bilincs
Tömeg:
Méret: 56 cm
Súly: 7,16 kg (15 font, 12.6 uncia)
Geometria
Tulajdonság | 44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Hajtókarhossz | 165 | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Kormány szélesség | 380 | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Stucni hossz | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 |
Nyereg szélesség | 155 | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Nyeregcső hossz | 300 | 300 | 300 | 380 | 380 | 380 | 380 |
Stack (vázmagasság) | 501 | 514 | 527 | 544 | 565 | 591 | 612 |
Reach (vázhossz) | 366 | 375 | 380 | 384 | 395 | 402 | 408 |
Fejcső hossz | 99 | 109 | 120 | 137 | 157 | 184 | 204 |
Fejcső szög | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Középcsapágy magasság | 266 | 266 | 266 | 268 | 268 | 268 | 268 |
Középcsapágy esés | 74 | 74 | 74 | 72 | 72 | 72 | 72 |
Utánfutás (trail) | 71 | 63 | 58 | 58 | 55 | 55 | 52 |
Villa hossz (teljes) | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |
Villa előrenyúlás | 47 | 47 | 47 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Első középpont (front center) | 572 | 574 | 577 | 579 | 592 | 606 | 613 |
Láncvilla hossz | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Tengelytáv | 970 | 973 | 975 | 978 | 991 | 1006 | 1013 |
Vízszintes felsőcső hossz | 496 | 509 | 531 | 541 | 563 | 577 | 595 |
Átlépési magasság | 723 | 735 | 746 | 768 | 786 | 808 | 834 |
Nyeregcső hossz | 433 | 445 | 456 | 473 | 494 | 515 | 545 |
Nyeregcső szög | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Tarmac SL8 Pro – Ultegra Di2
3 510 000 Ft