Turbo Tero 4.0 EQ
1 599 000 Ft
Leírás
A Turbo Tero csak egyet jelent: nagyobb térképre lesz szükséged. A „bárhova eljutó” hatótávval ez a kalandokra termett, felfüggesztéses elektromos kerékpár a „mindent elbír” járműved lesz. Ráadásul bőséges tárolókapacitásával néhány extra kényelmi felszerelést is magaddal vihetsz, így az új kalandok felfedezése még egyszerűbb. Már csak egy kérdés marad: merre tovább?
Ingázáshoz keresel túrázásra is alkalmas bringát? Olyat, amely teherrel is megbirkózik? Ez az. Egy szóval: a Tero megállíthatatlan. Terepen is használható kerekek és gumik, erőteljes hidraulikus tárcsafékek és teljes értékű teleszkópos villa teszi kalanddá az utazást, akár földúton, akár városban bringázol.
ERŐTELJES: Te vagy – csak gyorsabban. A Turbo Full Power rendszer érzékeli a pedálra kifejtett erőt, és akár négyszeresére növeli azt, így minden emelkedő vagy távoli célpont könnyedén elérhető – szó szerint izzadság nélkül.
KÉNYELMES ÉS MAGABIZTOS: A testhelyzet és a kezelhetőség úgy lett kialakítva, hogy maximális kényelmet, kontrollt és biztonságot nyújtson. A hidraulikus tárcsafékek segítenek uralni a sebességet, a nagyobb gumik pedig minden terepen jobb tapadást és biztonságot adnak a kanyarokban és fékezéskor.
TURBO: A Tero szíve a Turbo technológia. Ez a fejlett, integrált e-bike rendszer egyedülálló teljesítményt, természetes hajtásérzetet, lopásgátló funkciókat, edzési javaslatokat, fedélzeti számítógépet és még sok mást kínál.
BIZTONSÁGOS: A Tero lopásgátló rendszere komolyan veszi a dolgot. Egy gombnyomással letilthatod a motort, amit csak a személyes PIN-kódoddal lehet újra aktiválni. A beépített akkumulátor zárható a vázba, vagy magaddal is viheted – így megnehezítve a tolvajok dolgát.
CSENDES: A Turbo Full Power motor sima, csendes és zökkenőmentes rásegítést biztosít – bármilyen terepen.
A motor támogatásának végsebessége régiónként eltérő lehet a helyi előírások szerint, és hatással lehet a hatótávra is: a magasabb sebességhatár kisebb hatótávot eredményezhet.
Turbo Full Power 2.0 motor és 710 Wh akkumulátor – A Tero 4.0 alumínium vázába integrálva ezek az egységek négyszeresére növelik a teljesítményedet, bőséges wattmennyiséggel segítve a legmeredekebb emelkedőkön és elég erőt adva akár nagy mennyiségű felszerelés, bevásárlás vagy gyerekek szállításához is – anélkül, hogy megizzadnál. Ez te vagy – csak gyorsabban. De ami igazán kiemeli ezt a motort a többi közül, az az, ahogy hatékonyan és zökkenőmentesen együttműködik a saját erőddel.
Specialized alkalmazás és MasterMind – Az alkalmazás segítségével pontosan beállíthatod a Tero teljesítményét az igényeid szerint – a három alap üzemmód szinte végtelen mértékben testreszabható. A MasterMind MicroTune funkció 10%-os lépésközökkel állítja a teljesítményleadást, hogy tökéletesen optimalizáld a hatótávot.
Mountain Bike DNS – A Tero alkatrészei úgy lettek kiválasztva, hogy növeljék az irányíthatóságot és a magabiztosságot. A 29”-os agresszív, de simán gördülő kerekek 2,3”-os Ground Control gumikat kapnak, amelyek kiváló tapadást nyújtanak minden körülmény között. A SRAM tárcsafékek erőteljes fékezést biztosítanak, a 110 mm-es teleszkóp kisimítja az utat, a dropper nyeregcső pedig segít a technikás terepen való mozgásban.
Turbo System Lock – A Specialized alkalmazással letilthatod a motort, aktiválhatod a mozgásérzékelő riasztót. A motor ezután kizárólag a tulajdonos által oldható fel.
Felszereltség: DRYTECH sárvédők, elülső és hátsó LED világítás, 27 kg teherbírású hátsó csomagtartó. A csomagtartó kompatibilis gyereküléssel, és a kerékpár alkalmas tengelyes utánfutó vontatására is.
Hosszú hatótáv – Egyetlen töltéssel akár 140 km-t vagy 6,5 órát is tekerhetsz (eco módban).
Műszaki adatok
E-bike rendszer
Töltő: Egyedi töltő, 42V 4A, Rosenberger csatlakozó, 100–240V
Kábelezés: Egyedi kábelköteg
Kijelző / Vezérlő: MasterMind TCD, kormányra szerelhető távirányítóval, lopásgátlóval, Bluetooth®, testreszabható képernyők
Motor: Specialized 2.0, 70 Nm nyomaték, egyedileg hangolt motor, 250W névleges teljesítmény
Akkumulátor: Specialized U2-710, alumínium ház, töltöttségi kijelzővel, 710 Wh
Váz
Nyeregcső bilincs: Alumínium, csavaros, 34,9 mm
Váz: E5 alumínium, középcsapágy-motor rögzítés, teljesen integrált és zárható alsócső akkumulátor, belső kábelezés, zár és első csomagtartó kompatibilitás
Felfüggesztés
Villa: RockShox Recon Silver TK, 110 mm rugóút, Motion-Control csillapítás
Fékek
Első fék: SRAM Guide T, 4 dugattyús féknyereg, hidraulikus tárcsafék, 200 mm
Hátsó fék: SRAM Guide T, 4 dugattyús féknyereg, hidraulikus tárcsafék, 180 mm
Hajtáslánc
Lánctányér: Praxis, 40T, 104 BCD
Hajtókar: Egyedi kovácsolt alumínium
Láncvédő: Egyedi láncfedél
Lánc: KMC e11S, 11 sebességes, Missing Link™
Váltókar: SRAM NX, 11 sebességes
Hátsó váltó: SRAM NX, 11 sebességes
Kazetta: SRAM PG-1130, 11 sebességes, 11–42T
Kerekek és gumik
Első agy: Specialized alumínium, tárcsafékes, zárt ipari csapágyak, 6-csavaros, 15×110 mm átütőtengely, 32h
Hátsó agy: Specialized alumínium, tárcsafékes, zárt ipari csapágyak, 6-csavaros, 12×148 mm átütőtengely, 32h
Küllők: DT Swiss Industry
Felnik: Stout XC 29, 25 mm belső szélesség, tárcsafék-kompatibilis
Első gumi: Ground Control, 2Bliss Ready, 29×2.35
Hátsó gumi: Ground Control, 2Bliss Ready, 29×2.35
Belsők: Presta szelep, 48 mm
Kormány / Nyereg
Kormány: Specialized Trail, 6061 alumínium, 8° backsweep, 6° upsweep, 27 mm emelés, 31,8 mm bilincsátmérő, S: 720 mm, M–XL: 750 mm
Kormányszár: Specialized Stealth, alumínium, 14°, 31,8 mm, integrált TCD rögzítés
Markolat: Specialized Body Geometry Contour, lock-on
Nyeregcső: TranzX Dropper, 30,9 mm, S: 100 mm, M–XL: 120 mm
Nyereg: Rivo Sport, acél pálcás, 155 mm
Kiegészítők
Első lámpa: Lezyne EBIKE MINI STVZO E65, 210 lumen, 12V
Hátsó lámpa: Spanninga Commuter Glow XE, 12V
Sárvédők: Specialized DRYTECH, 65 mm széles, alumínium tartókarokkal
Kitámasztó: Specialized, 40 mm rögzítés
Csomagtartó: Specialized MIK HD kompatibilis, beépített oldaltáska tartóval, 27 kg teherbírás
Csengő: Egyszerű csengő
Pedál: Specialized platform pedál
Geometria
Tulajdonság | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Hajtókarhossz | 170 | 170 | 170 | 170 |
Kormány szélesség | 720 | 750 | 750 | 750 |
Kormányszár hossz | 60 | 60 | 75 | 75 |
Nyereg szélesség | 155 | 155 | 155 | 155 |
Nyeregcső hossz | 360 | 400 | 400 | 400 |
Stack | 637 | 651 | 664 | 687 |
Reach | 405 | 426 | 446 | 462 |
Fejcső hossz | 135 | 150 | 165 | 190 |
Fejcsőszög | 66.4° | 66.4° | 66.4° | 66.4° |
Középcsapágy magasság | 313 | 313 | 313 | 313 |
Középcsapágy esés | 57 | 57 | 57 | 57 |
Utánfutás | 114 | 114 | 114 | 114 |
Villa teljes hossza | 516 | 516 | 516 | 516 |
Villa eltolás | 44 | 44 | 44 | 44 |
Első tengely-táv | 709 | 736 | 761 | 787 |
Láncvilla hossz | 470.4 | 470.4 | 470.4 | 470.4 |
Tengelytáv | 1173 | 1200 | 1226 | 1252 |
Vízszintes felsőcső | 589 | 620 | 650 | 680 |
Átlépési magasság | 773 | 807 | 807 | 835 |
Nyeregcső hossz | 400 | 450 | 460 | 500 |
Nyeregcső szög | 73.9° | 73.4° | 72.9° | 72.4° |
Turbo Tero 4.0 EQ
1 599 000 Ft