Turbo Vado SL 2 5.0
1 888 900 Ft 1 559 000 Ft
Áraink tartalmazzák az ÁFA értékét.
Leírás
Az új Turbo Vado SL 2 több erőt, sebességet és hatótávot kínál, mint bármely más, ilyen könnyű e-bike. Ez egy csúcsteljesítményű gép, amelyet úgy terveztek, hogy a mindennapi edzés szórakoztató legyen, a városi ingázás pedig gyors és elektromos élménnyé váljon.
Az ultrakönnyű alumínium váz, a Future Shock felfüggesztés a sima úthibák elnyeléséhez, az ergonomikus üléspozíció és a szuperkönnyű motor természetfeletti erővel kombinálva egy olyan kerékpárt ad, amelyről eddig álmodtál.
Felhasználás: Gyors ingázás, fitnesz és felfedezés
E-Bike rendszer: Specialized SL 1.2
320 watt
Akár 5 óra hatótáv
Vázszett: Alumínium váz és villa
Felfüggesztés: Future Shock 3.1
Súly: Akár 20 kg
Személyre szabás és biztonság: Fitnesz metrikák, Apple Find My, Turbo System Lock, világítás
Műszaki adatok
E-bike rendszer
-
Motor: Specialized SL 1.2, 320 W
-
Akkumulátor: Specialized SL2-520, teljesen integrált, 520 Wh
-
Hatótáv: akár 5 óra
-
Kijelző: MasterMind H3, színes, testreszabható oldalakkal, ANT+/Bluetooth®, kormányról vezérelhető; beépített motorzár; Apple Find My integráció
-
Töltő: 48V rendszer, SL csatlakozóval
-
Kábelezés: Egyedi Specialized kábelköteg töltőporttal
Váz és felfüggesztés
-
Váz: 2024 Turbo Vado SL Alloy
-
Villa: 2024 Vado SL Alloy
-
Nyeregcső bilincs: Specialized Alloy 34.9, acél csavarral
-
Felfüggesztés: Future Shock 3.1
Fékek
-
Első fék: Tektro HD-R510, hidraulikus tárcsa, 160 mm
-
Hátsó fék: Tektro HD-R510, hidraulikus tárcsa, 160 mm
Hajtáslánc
-
Hajtókar: SRAM FC S699 Alloy (S: 165 mm / M-L: 170 mm / XL: 175 mm)
-
Lánctányér: Praxis, Narrow Wide, 44T, 104 BCD
-
Váltókar: Shimano CUES U8000, 11 sebesség
-
Hátsó váltó: Shimano CUES RD-U8000, 11 sebesség
-
Kazetta: Shimano CUES CS-LG700, Linkglide 11 seb., 11–50T
-
Lánc: Shimano 11 sebesség
-
Láncvédő: Specialized egyedi láncvédő
Kerekek és gumik
-
Felnik: 700c, dupla falú alumínium, 27 mm belső szélesség
-
Első agy: Alloy, 6-bolt, 28H, 12×100 mm átütőtengely
-
Hátsó agy: Alloy, 6-bolt, 28H, 12×142 mm átütőtengely
-
Küllők: DT Swiss J-Bend
-
Első gumi: Specialized Hemisphere, defektvédelemmel, fényvisszaverő oldalfal, 700x47c
-
Hátsó gumi: Specialized Hemisphere, defektvédelemmel, fényvisszaverő oldalfal, 700x47c
-
Belső: Standard 40 mm SV, 29×1.75–2.4
Cockpit és kiegészítők
-
Nyereg: Bridge Sport, üreges Cr-Mo sínekkel, 155 mm szélességben
-
Nyeregcső: Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9 mm
-
Markolat: Ergon GA30-S, 134,8 mm
-
Stucni: Specialized Stealth Stem, integrált kijelző- és lámpatartóval
-
S/M: 60 mm, 17°
-
L/XL: 75 mm, 15.5°
-
-
Kormány: Specialized Alloy, 680 mm szélesség, 15 mm emelés, 9° hátrahajlás
-
Első lámpa: Lezyne Ebike Power STVZO E500+, integrált tartóval
-
Hátsó lámpa: Spanninga Commuter Glow Brake XEr, STVZO
-
Pedálok: Specialized Commuter, csúszásmentes felület, fényvisszaverővel
-
Csengő: Specialized réz csengő
-
Sárvédők: Specialized Alloy, fekete anodizált, 700c, integrált pálcával
-
Kitámasztó: Specialized 40 mm-es rögzítéssel
-
Csomagtartó: Turbo SL Rack, MIK HD kompatibilis, 27 kg terhelhetőség
Súly
-
Súly: 20,11 kg (M méret)
Geometria
| Méret | S | M | L | XL |
|---|---|---|---|---|
| Hajtókar hossza | 165 | 170 | 170 | 175 |
| Kormány szélessége | 680 | 680 | 680 | 680 |
| Stucni hossza | 60 | 60 | 75 | 75 |
| Nyereg szélessége | 155 | 155 | 155 | 155 |
| Nyeregcső hossza | 350 | 350 | 400 | 400 |
| Stack | 614 | 623 | 656 | 693 |
| Reach | 375 | 405 | 430 | 450 |
| Fejcső hossz | 115 | 125 | 160 | 200 |
| Fejcsőszög | 69° | 69° | 69° | 69° |
| Középcsapágy magasság | 291 | 291 | 291 | 291 |
| Középcsapágy esés | 70 | 70 | 70 | 70 |
| Utánfutás | 85 | 85 | 85 | 85 |
| Villa hossza | 430 | 430 | 430 | 430 |
| Offset | 50 | 50 | 50 | 50 |
| Első közép | 641 | 674 | 712 | 746 |
| Láncvilla hossz | 470,5 | 470,5 | 470,5 | 470,5 |
| Tengelytáv | 1103 | 1136 | 1174 | 1208 |
| Felsőcső (vízszintes) | 617 | 618 | 646 | 665 |
| Átlépési magasság | 737 | 762 | 801 | 845 |
| Nyeregcső hossz | 410 | 440 | 490 | 540 |
| Nyeregcsőszög | 74° | 74° | 74° | 74° |






