Roubaix Sport
1 345 500 Ft
Leírás
Hétszeres győzelemmel a Paris-Roubaix versenyen a Roubaix bebizonyította, hogy a „Sima az gyorsabb”. Eddig azonban ez a „sima” érzés némi kompromisszummal járt – egészen mostanáig. Az új Roubaix Expert kompromisszummentes kényelmet kínál a radikálisan új Future Shock 1.5 rendszerrel, amely nagyobb irányíthatóságot biztosít a rossz minőségű utakon, az új Pavé nyeregcsővel, amely eddigi legkiegyensúlyozottabb Roubaix modellt eredményezi, valamint a Tarmac szintű aerodinamikával és a Rider-First Engineered™ vázzal, amely jelentősen könnyebb lett. Kényelmes? Igen, de ne nevezd komfortkerékpárnak – minden mérnöki döntést a teljesítmény vezérelt. Ez az új Roubaix.
Ez a Roubaix Sport kivételes ár-érték arányt képvisel – kompromisszumok nélkül. A felszereltség része a Shimano 105 11 sebességes szett precíz váltásokkal és erőteljes hidraulikus tárcsafékekkel, DT R470 Disc kerekek, az új S-Works Pavé nyeregcső, 28 mm-es Turbo Pro gumik és a vásárlók kedvencének számító Power Sport nyereg.
Az új váz kompromisszumok nélküli kényelmet biztosít a FACT 10r karbon felépítésnek, az aerodinamikus csőformáknak, az alacsony tömegnek és a Rider-First Engineering megoldásnak köszönhetően. A FreeFoil Shape Library csőprofiljai és a Win Tunnel szélcsatornás tesztek révén az új Roubaix aerodinamikusabb, mint a Tarmac SL6. A méretarányos tervezésnek köszönhetően minden méret (44–64 cm) ideális merevséget és rugalmasságot biztosít – és a váz súlya is jelentősen csökkent. A 33 mm-es gumik számára is biztosított a hely, hogy felkészülhess a saját „Pokol az északi” kalandodra.
Az új vázhoz kifejlesztettük az új S-Works Pavé nyeregcsövet is. Ez az első olyan rugalmas nyeregcső, amely egyszerre aerodinamikus, nem növeli a súlyt és nincs szüksége bonyolult mechanizmusokra. A Tarmac modellből ismert D-alakú profil mellett további rugalmasságot építettünk bele, és új leszorító bilinccsel láttuk el a vázban. Az eredmény: kiegyensúlyozott rugalmasság az első és hátsó rész között, sima, kontrollált futás még a legdurvább utakon is.
A Future Shock 1.5 20 mm-es rugóútjával csillapítja a rossz útfelületet, csökkenti a fáradtságot, és növeli a sebességet. A Smooth Boot esztétikai megoldása pedig letisztult átmenetet biztosít a fejcső és a stucni között.
Műszaki adatok
Vázszett
-
Váz: FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library csőprofilok, menetes középrész, 12×142 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék
-
Villa: Future Shock 1.5 Smooth Boot-tal, 12×100 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék
Fékek
-
Első fék: Shimano 105, hidraulikus tárcsafék
-
Hátsó fék: Shimano 105, hidraulikus tárcsafék
Hajtás
-
Hajtómű: Shimano 105 R7000, HollowTech 2, 11 sebességes
-
Lánckerék: 32T
-
Első váltó: Shimano 105 R7000, vázra szerelhető
-
Hátsó váltó: Shimano 105 R7000 GS, közepes kanalas, 11 sebességes
-
Váltókarok: Shimano 105 R7020, hidraulikus tárcsafékes
-
Lánc: KMC X11 Extra Lightweight, 11 sebességes
-
Kazetta: Shimano 105, 11 sebességes, 11-34t
-
Középrész: Shimano menetes BSA
Kerekek és gumik
-
Első kerék: DT Swiss R470, 20 mm belső szélesség, tubeless ready, 24 küllős, zárt ipari csapágyas agy, centerlock tárcsafelfogatás
-
Hátsó kerék: DT Swiss R470, 20 mm belső szélesség, tubeless ready, 24 küllős, zárt ipari csapágyas agy, alumínium szabadonfutó test
-
Első/hátsó gumi: Specialized Turbo Pro, 700×30 mm
-
Belső gumi: Presta szelep, 48 mm
Kormányalkatrészek
-
Kormány: Specialized Hover Comp, alumínium, 125 mm esés, 75 mm reach, Di2 kompatibilis
-
Stucni: Future Stem, Comp
-
Nyereg: Body Geometry Power Sport, acél pálcás
-
Nyeregcső: S-Works Pavé
-
Bilincs: Rejtett leszorító
-
Kormányszalag: Roubaix S-Wrap
Geometria
Tulajdonság | 44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Hajtókar hossz (mm) | 165 | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Kormány szélesség (mm) | 360 | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Stucni hossz (mm) | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 |
Nyereg szélesség (mm) | 155 | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Nyeregcső hossz (mm) | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 450 | 450 |
Fejcsőszög (°) | 70 | 71.5 | 72 | 72.75 | 73.5 | 73.5 | 74 |
Első középpont (mm) | 580 | 581 | 586 | 585 | 592 | 607 | 618 |
Ülésszög (°) | 74 | 74 | 74 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73.5 |
Reach (mm) | 353 | 363 | 368 | 376 | 384 | 392 | 398 |
Középcsapágy esés (mm) | 77.5 | 77.5 | 77.5 | 76 | 76 | 74.5 | 74.5 |
Utánfutás (mm) | 71 | 62 | 59 | 61 | 55 | 55 | 52 |
Stack (mm) | 540 | 555 | 570 | 585 | 605 | 630 | 665 |
Villa hossza (mm) | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |
Középrész magasság (mm) | 265 | 265 | 265 | 266 | 266 | 268 | 268 |
Átlépési magasság (mm) | 682 | 715 | 743 | 762 | 783 | 805 | 844 |
Tengelytáv (mm) | 981 | 982 | 986 | 988 | 995 | 1014 | 1024 |
Nyeregcső hossz (mm) | 365 | 410 | 446 | 465 | 485 | 505 | 547 |
Villa offset (mm) | 50 | 50 | 50 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Láncvilla hossz (mm) | 413 | 413 | 413 | 415 | 415 | 418 | 418 |
Fejcső hossz (mm) | 90 | 100 | 112 | 125 | 143 | 170 | 205 |
Felsőcső (vízszintes, mm) | 512 | 525 | 533 | 545 | 563 | 579 | 595 |
Roubaix Sport
1 345 500 Ft