S-Works Tarmac SL8 Frameset (2025)

2 210 000 Ft

Leírás

S-Works Tarmac SL8 vázszett – A világ leggyorsabb versenykerékpárjának alapja

A Tarmac SL8 olyan aerodinamikai, tömeg- és menetkomfort-teljesítményt kínál, amelyet korábban lehetetlennek tartottunk. Nyolc generáció és több mint húsz év fejlesztése után ez nem csupán a leggyorsabb Tarmac – ez a világ leggyorsabb versenykerékpárja. Készen állnak a lábaid?

AERODINAMIKA ÉS TÖMEG: A GYŐZELEM EGYMÁSBA OLVADÁSA
Önmagában sem az aerodinamika, sem a kis tömeg nem nyer versenyeket – a sebesség számít. Ehhez kompromisszummentes kombinációra van szükség: aerodinamika, merevség, kis tömeg és komfort egyaránt. A Ride Science csapat valós versenyadatokon alapuló szimulációi alapján a Tarmac SL8 az eddigi leggyorsabb versenykerékpár a fontos útvonalakon:

  • 16,6 másodperccel gyorsabb 40 km-en,

  • 128 másodperccel gyorsabb a Milan–San Remo távon,

  • 20 másodperccel gyorsabb a Tourmalet emelkedőn.

AERO MINDENHOL: A légellenállást ott csökkentettük, ahol az számít legjobban – az élvonalban. Az új Speed Sniffer orrkúp a fejcső hátratolt kormánycsapágyával élesebb homlokfelületet és alacsonyabb légellenállást biztosít. A megújult, UCI-szabványokat kihasználó nyeregszár pedig a legkeskenyebb és legáramvonalasabb, amit valaha készítettünk – a lábak körüli légörvények tisztábban távoznak. A győzelem illata érezhető.

MINIMÁLIS TÖMEG, MAXIMÁLIS AERO: Az SL8 az Aethos fejlesztéseit alkalmazza, és aero konfigurációban is képes elérni a UCI által előírt minimumtömeget. Az elképesztő 685 grammos váz 15%-kal könnyebb, mint a Tarmac SL7, és könnyebb, mint bármely más World Tour-váz.*
(*Kivéve persze Kasper Asgreen 585 g-os Aethos prototípusát a Tour egyik szakaszán.)

POKOLI TELJESÍTMÉNY, MENNYEI KOMFORT: A 33%-kal javult merevség/tömeg arány révén a Tarmac SL8 tovább emeli a legendás kezelhetőséget és precizitást. A nyeregrésznél 6%-kal nagyobb rugalmasság simább utazást biztosít, mint bármely más csúcsversenybringa. A Rider-First Engineering révén minden méret ugyanazt a menetélményt kínálja.

NEMEKEN TÚL: A nemek közötti különbségek nem relevánsak a geometriában. Az SL8 minden bringásnak azonos teljesítményt és illeszkedést kínál – mert a specializáció nem a nemedről, hanem rólad szól.

A 68 mm-es menetes középrész, flat-mount tárcsafékek, és a profi szintű kábelintegráció révén az S-Works Tarmac SL8 vázszett a tökéletes alap egy álomversenygép megépítéséhez.

Vázszett

  • Váz: S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel tervezés, rejtett kábelvezetés, menetes középcsapágy (BSA), 12×142 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék. Tömeg: 685 g (csak váz)

  • Villa: S-Works FACT 12r Carbon, 12×100 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék

  • Nyeregcső: S-Works Tarmac SL8 FACT Carbon, 15 mm offset

  • Nyeregcső-bilincs: Integrált ékes rögzítés

Tömeg: 1,37 kg (56 cm-es méret, nyeregszárral együtt)


Geometria

Tulajdonság 44 49 52 54 56 58 61
Nyeregcső hossz 433 445 456 473 494 515 545
Felsőcső hossz (horizontális) 496 509 531 541 563 577 595
Fejcső hossz 99 109 120 137 157 184 204
Fejcső szög 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Váz stack 501 514 527 544 565 591 612
Váz reach 366 375 380 384 395 402 408
Stack a stucnihoz 509 522 535 552 573 599 620
Reach a stucnihoz 363 372 377 381 393 400 406
Láncvilla hossz 410 410 410 410 410 410 410
Keréktávolság (tengelytáv) 970 973 975 978 991 1006 1013
Első középpont 572 574 577 579 592 606 613
Villahossz (teljes) 370 370 370 370 370 370 370
Villa offset 47 47 47 44 44 44 44
Utánfutás 71 63 58 58 55 55 52
Középrész magasság 266 266 266 268 268 268 268
Középcsapágy esés 74 74 74 72 72 72 72
Nyeregcső szög 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°
Átlépési magasság 723 735 746 768 786 808 834

S-Works Tarmac SL8 Frameset (2025)

2 210 000 Ft

Keresés