Turbo Creo SL Expert EVO

2 925 000 Ft

Leírás

Mi teszi a gravel kerékpározást olyan vonzóvá? A városi forgatagból való kiszakadás? A gumik alatt ropogó kövek hangja? Vagy talán a kaland érzése? Bármi is legyen az oka, a Turbo Creo SL EVO azért van itt, hogy még mélyebbre vigyen az erdőbe, a kavicsos ösvényeken, vagy a következő kalandodra. Ugyanazzal a motorral, akkumulátorral és vázzal rendelkezik, mint az országúti testvére, de kihasználja a nagyobb gumiférőhelyet és olyan kiegészítőket kapott, amelyek készen állnak bármilyen kalandra. Ez te vagy – csak gyorsabban.

A Turbo Creo SL Expert EVO a FACT 11r karbon vázzal érkezik. Igen, ugyanazzal, amit az S-Works modell is használ, és megkapod az új Future Shock 2.0 rendszert is. A felszereltséghez egy 1x rendszerű SRAM Rival eTap AXS váltás és egy 11-50t kazetta tartozik, amelyek biztosítják a váltást és fékezést, míg a Roval C 38 Disc karbon kerekekre 38 mm-es Pathfinder Pro 2Bliss Ready gumik kerülnek – így bármilyen terepen gondtalanul és gyorsan gurulhatsz. A felszereltséget kiegészíti az Adventure Gear kormány 12 fokos szétnyitással, Future Stem Pro, egy X-Fusion 50 mm Manic Dropper nyeregcső, és a népszerű Body Geometry Power Expert nyereg.

A Creo SL a kategóriájában a legkönnyebb e-bike – szó szerint több kilogrammal könnyebb a konkurenciánál. A könnyű és merev FACT 11r karbon váz nemcsak inspirál a pedálozásra és a kanyarodásra, hanem csökkenti a rendszer teljes súlyát és növeli a hatótávot.

A könnyű SL 1.1 motor megduplázza az erődet akár 240 watt halk és erőteljes rásegítéssel. A motor érzékeny nyomatékgörbéje tökéletesen igazodik a pedálozási ritmusodhoz, és ellenállásmentes, ha nem használod a rásegítést.

Akkumulátor miatti aggódás? Nem a Creo SL esetében. A belső akkumulátor akár 80 mérföld (kb. 130 km) hatótávot is lehetővé tesz, míg az opcionális range extender további 40 mérföldet (kb. 65 km) ad a hegyek kisimításához.

A Specialized alkalmazással testre szabhatod az SL 1.1 motort a saját stílusodhoz, rögzítheted az edzéseket, és figyelheted az akkumulátor töltöttségét. Az alkalmazás automatikus akkumulátor-kezelést is kínál, hogy mindig elegendő energiád legyen. A motor beépített teljesítménymérője ANT+ kompatibilis komputerrel is kommunikál.

A Future Shock 2.0 csillapítással bármilyen terepen csökken a fáradtság és nő a sebesség. A villa tetején található tekerőgombbal a csillapítás állítható a teljesen nyitott és a merev között. A hidraulikus belső rendszer kontrollált visszacsillapítást biztosít. Az új Smooth Boot, a felső kupak és a Future Stem tiszta, esztétikus átmenetet kínál a fejcső és a kormány között.

Megtanultuk, hogy két férfi bringás között nagyobb lehet a különbség, mint egy férfi és egy női kerékpáros között. A nem önmagában nem ad elég adatot a személyre szabáshoz. Ezért a férfi-női kerékpárok szétválasztása elavult és önkényes. Ezt szem előtt tartva olyan geometriát fejlesztettünk, amely mindenkinek megfelel: kényelmes és fürge az országúton, de minden gravel kerékpáros igényt kielégít – hosszú tengelytáv, előretolt villa, és alacsony középcsapágy, amely nagy sebességnél is stabilitást ad, kanyarban pedig irányíthatóságot.

E-bike
Kábelköteg: Egyedi Specialized kábelköteg töltőcsatlakozóval
Töltő: Egyedi 48V rendszerű töltő SL rendszer csatlakozóval
Kijelző/vezérlő: Specialized MasterMind TCU, töltöttség százalékos kijelzéssel, 120 kijelzési opció, MicroTune rásegítés beállítás, ANT+/Bluetooth®, kormányról vezérelhető

Motor: Specialized SL 1.1, egyedi könnyített motor
Akkumulátor: Specialized SL1-320, teljesen integrált, 320Wh

Váz: FACT 11r karbon, Open Road geometria, első/hátsó átütőtengely, integrált akku az alsócsőben, belső kábelvezetés, sárvédő/csomagtartó rögzítés, Boost™ 12×148 mm

Villa: Future Shock 2.0 Smooth Boot-tal, Boost™ 12×110 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék

Fékek
Első/hátsó fék: SRAM Rival eTAP AXS, hidraulikus tárcsafék

Hajtáslánc
Hajtókar: Praxis Forged/M30 tengelycsatlakozás
Váltókar: SRAM ED RIV ETAP AXS D1 SJD REAR/RT F20
Hátsó váltó: SRAM GX Eagle AXS
Kazetta: SRAM NX Eagle, 12 sebességes, 11-50t
Lánctányér: SRAM X-SYNC, 44T
Lánc: SRAM, NX Eagle, 12 sebességes

Kerekek és gumik
Első/hátsó gumi: Pathfinder Pro 2Bliss Ready, áttetsző oldalfal, 700x38c
Belső gumi: Presta szelep, 48 mm
Első/hátsó kerék: Roval C 38 Disc, karbon, tubeless-ready, 38 mm mélység, 24 küllő

Kormányzat
Nyeregcső bilincs: Specialized Alloy, 30.8 mm
Nyereg: Body Geometry Power Expert
Kormányszár: Future Stem, Pro
Kormány: Specialized Adventure Gear Hover, 103 mm drop x 70 mm reach x 12° kiterítés
Bandázs: Supacaz Super Sticky Kush
Nyeregcső: X-Fusion Manic Dropper, 50 mm rugóút

Geometria (méretek szerint rendezett táblázat)

Tulajdonság XS S M L XL XXL
Hajtókarhossz 165 170 172.5 172.5 175 175
Kormány szélesség 380 400 420 420 440 440
Kormányszár hossz 80 90 100 100 110 110
Nyereg szélesség 155 155 143 143 143 143
Nyeregcső hossz 350 350 350 400 400 400
Stack 573 575 592 615 643 675
Reach 363 373 379 384 391 399
Fejcső hossz 145.5 145.5 163.5 185.5 217 250
Fejcsőszög 71.5° 72° 72.5° 73° 73° 73°
Középcsapágy magasság 264.5 264.5 267 267 269.5 269.5
Középcsapágy ejtés 80.5 80.5 78 78 75.5 75.5
Utánfutás 68 60 56 53 53 52
Villa hossza (teljes) 390 390 390 390 390 390
Villa előrenyúlás 50 50 50 50 50 50
Első tengely – középrész 586 592 598 605 621 636
Láncvilla hossz 426 426 426 427 427 428
Tengelytáv 999 1005 1012 1020 1036 1052
Vízszintes felsőcső hossz 527 539 548 566 581 605
Átlépési magasság 728 731 759 782 810 840
Nyeregcső hossz 415 447.5 477.5 502.5 527.5 557.5
Nyeregcső szög 74° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Turbo Creo SL Expert EVO

2 925 000 Ft

Keresés