Turbo Creo SL Expert EVO
2 925 000 Ft
Leírás
Mi teszi a gravel kerékpározást olyan vonzóvá? A városi forgatagból való kiszakadás? A gumik alatt ropogó kövek hangja? Vagy talán a kaland érzése? Bármi is legyen az oka, a Turbo Creo SL EVO azért van itt, hogy még mélyebbre vigyen az erdőbe, a kavicsos ösvényeken, vagy a következő kalandodra. Ugyanazzal a motorral, akkumulátorral és vázzal rendelkezik, mint az országúti testvére, de kihasználja a nagyobb gumiférőhelyet és olyan kiegészítőket kapott, amelyek készen állnak bármilyen kalandra. Ez te vagy – csak gyorsabban.
A Turbo Creo SL Expert EVO a FACT 11r karbon vázzal érkezik. Igen, ugyanazzal, amit az S-Works modell is használ, és megkapod az új Future Shock 2.0 rendszert is. A felszereltséghez egy 1x rendszerű SRAM Rival eTap AXS váltás és egy 11-50t kazetta tartozik, amelyek biztosítják a váltást és fékezést, míg a Roval C 38 Disc karbon kerekekre 38 mm-es Pathfinder Pro 2Bliss Ready gumik kerülnek – így bármilyen terepen gondtalanul és gyorsan gurulhatsz. A felszereltséget kiegészíti az Adventure Gear kormány 12 fokos szétnyitással, Future Stem Pro, egy X-Fusion 50 mm Manic Dropper nyeregcső, és a népszerű Body Geometry Power Expert nyereg.
A Creo SL a kategóriájában a legkönnyebb e-bike – szó szerint több kilogrammal könnyebb a konkurenciánál. A könnyű és merev FACT 11r karbon váz nemcsak inspirál a pedálozásra és a kanyarodásra, hanem csökkenti a rendszer teljes súlyát és növeli a hatótávot.
A könnyű SL 1.1 motor megduplázza az erődet akár 240 watt halk és erőteljes rásegítéssel. A motor érzékeny nyomatékgörbéje tökéletesen igazodik a pedálozási ritmusodhoz, és ellenállásmentes, ha nem használod a rásegítést.
Akkumulátor miatti aggódás? Nem a Creo SL esetében. A belső akkumulátor akár 80 mérföld (kb. 130 km) hatótávot is lehetővé tesz, míg az opcionális range extender további 40 mérföldet (kb. 65 km) ad a hegyek kisimításához.
A Specialized alkalmazással testre szabhatod az SL 1.1 motort a saját stílusodhoz, rögzítheted az edzéseket, és figyelheted az akkumulátor töltöttségét. Az alkalmazás automatikus akkumulátor-kezelést is kínál, hogy mindig elegendő energiád legyen. A motor beépített teljesítménymérője ANT+ kompatibilis komputerrel is kommunikál.
A Future Shock 2.0 csillapítással bármilyen terepen csökken a fáradtság és nő a sebesség. A villa tetején található tekerőgombbal a csillapítás állítható a teljesen nyitott és a merev között. A hidraulikus belső rendszer kontrollált visszacsillapítást biztosít. Az új Smooth Boot, a felső kupak és a Future Stem tiszta, esztétikus átmenetet kínál a fejcső és a kormány között.
Megtanultuk, hogy két férfi bringás között nagyobb lehet a különbség, mint egy férfi és egy női kerékpáros között. A nem önmagában nem ad elég adatot a személyre szabáshoz. Ezért a férfi-női kerékpárok szétválasztása elavult és önkényes. Ezt szem előtt tartva olyan geometriát fejlesztettünk, amely mindenkinek megfelel: kényelmes és fürge az országúton, de minden gravel kerékpáros igényt kielégít – hosszú tengelytáv, előretolt villa, és alacsony középcsapágy, amely nagy sebességnél is stabilitást ad, kanyarban pedig irányíthatóságot.
Műszaki adatok
E-bike
Kábelköteg: Egyedi Specialized kábelköteg töltőcsatlakozóval
Töltő: Egyedi 48V rendszerű töltő SL rendszer csatlakozóval
Kijelző/vezérlő: Specialized MasterMind TCU, töltöttség százalékos kijelzéssel, 120 kijelzési opció, MicroTune rásegítés beállítás, ANT+/Bluetooth®, kormányról vezérelhető
Motor: Specialized SL 1.1, egyedi könnyített motor
Akkumulátor: Specialized SL1-320, teljesen integrált, 320Wh
Váz: FACT 11r karbon, Open Road geometria, első/hátsó átütőtengely, integrált akku az alsócsőben, belső kábelvezetés, sárvédő/csomagtartó rögzítés, Boost™ 12×148 mm
Villa: Future Shock 2.0 Smooth Boot-tal, Boost™ 12×110 mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék
Fékek
Első/hátsó fék: SRAM Rival eTAP AXS, hidraulikus tárcsafék
Hajtáslánc
Hajtókar: Praxis Forged/M30 tengelycsatlakozás
Váltókar: SRAM ED RIV ETAP AXS D1 SJD REAR/RT F20
Hátsó váltó: SRAM GX Eagle AXS
Kazetta: SRAM NX Eagle, 12 sebességes, 11-50t
Lánctányér: SRAM X-SYNC, 44T
Lánc: SRAM, NX Eagle, 12 sebességes
Kerekek és gumik
Első/hátsó gumi: Pathfinder Pro 2Bliss Ready, áttetsző oldalfal, 700x38c
Belső gumi: Presta szelep, 48 mm
Első/hátsó kerék: Roval C 38 Disc, karbon, tubeless-ready, 38 mm mélység, 24 küllő
Kormányzat
Nyeregcső bilincs: Specialized Alloy, 30.8 mm
Nyereg: Body Geometry Power Expert
Kormányszár: Future Stem, Pro
Kormány: Specialized Adventure Gear Hover, 103 mm drop x 70 mm reach x 12° kiterítés
Bandázs: Supacaz Super Sticky Kush
Nyeregcső: X-Fusion Manic Dropper, 50 mm rugóút
Geometria (méretek szerint rendezett táblázat)
Tulajdonság | XS | S | M | L | XL | XXL |
---|---|---|---|---|---|---|
Hajtókarhossz | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Kormány szélesség | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Kormányszár hossz | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 |
Nyereg szélesség | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Nyeregcső hossz | 350 | 350 | 350 | 400 | 400 | 400 |
Stack | 573 | 575 | 592 | 615 | 643 | 675 |
Reach | 363 | 373 | 379 | 384 | 391 | 399 |
Fejcső hossz | 145.5 | 145.5 | 163.5 | 185.5 | 217 | 250 |
Fejcsőszög | 71.5° | 72° | 72.5° | 73° | 73° | 73° |
Középcsapágy magasság | 264.5 | 264.5 | 267 | 267 | 269.5 | 269.5 |
Középcsapágy ejtés | 80.5 | 80.5 | 78 | 78 | 75.5 | 75.5 |
Utánfutás | 68 | 60 | 56 | 53 | 53 | 52 |
Villa hossza (teljes) | 390 | 390 | 390 | 390 | 390 | 390 |
Villa előrenyúlás | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
Első tengely – középrész | 586 | 592 | 598 | 605 | 621 | 636 |
Láncvilla hossz | 426 | 426 | 426 | 427 | 427 | 428 |
Tengelytáv | 999 | 1005 | 1012 | 1020 | 1036 | 1052 |
Vízszintes felsőcső hossz | 527 | 539 | 548 | 566 | 581 | 605 |
Átlépési magasság | 728 | 731 | 759 | 782 | 810 | 840 |
Nyeregcső hossz | 415 | 447.5 | 477.5 | 502.5 | 527.5 | 557.5 |
Nyeregcső szög | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Turbo Creo SL Expert EVO
2 925 000 Ft